Mijn man Bert de Graaff is 22 april j.l. overleden. Hij had kanker in een zeer agressieve vorm.
Via deze melding wilde ik vragen of jullie, mijn man van dit forum kunnen uitschrijven.
Vast bedankt namens mvr de Graaff.
Mijn man Bert de Graaff is 22 april j.l. overleden. Hij had kanker in een zeer agressieve vorm.
Via deze melding wilde ik vragen of jullie, mijn man van dit forum kunnen uitschrijven.
Vast bedankt namens mvr de Graaff.